2012-05-28 ? 18:55:25

Jag har redan gjort allt jag kan

Snackade i skolan om att man gärna bloggar när man har mycket att göra, kom precis på mig själv med att göra exakt så! Har som bekant en naturinlämning som jag inte är klar med som ska vara inne senast 00.00 ikväll, men jag har lyckats undvika att börja med den fram tills ungefär nu. Har dock hunnit göra allt det här istället, för att omedvetet slippa börja:
Surfat runt över ungefär hela internet, bl.a. nördat TVD-videor. Säg inte det till någon.
Gjort ett försök att göra rent Conversen
Matat katten
Gosat med katten
Tittat på TV
Lagat mat
Ätit glass (ja, både och FAKTISKT, acceptera bara, okej?!)
Bäddat sängen
Sjungit
Lagt över bilder från mobilen till datorn
Pratat i telefon
Kommit på att jag ska vakna igen om cirkus 10h 30 min </3
Bestigit Mount Everest (okej, kanske inte, men jag skulle säkert hunnit!)

Inte bra. Alls. Nu ska jag börja skriva. Ja det ska jag. Jag älskar skolan!!!!!!
Ciao.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!