2012-06-26 ? 17:58:55

Nu minns vi förra sommaren

Efter dagens ansträngningar (jag har faktiskt varit på soptippen, banken OCH i glasskiosken idag!) så tar jag mig friheten att visa er lite bilder från förra sommaren, 2011, f.S, f.FN, f.P (före Sannarp, FN-rollspelet och Paris)! En del kanske ni har sett på facebook eller här på bloggen, en del är inte de mest charmiga, men det är bara att bita ihop! :) Tydligen var jag inte på stranden alls förra sommaren. Har INGA strandbilder alls på datorn. Vet att jag har några från engångskameran, men så kul ska vi inte ha det :) Och tydligen är det ungefär samma människor som fastnar på bild hela tiden. Lovar att jag inte bara har typ 3 vänner, de andra syns bara inte så mycket.
 

Haha, klassträffen.. Alldeles för tidigt. Vi får ses om 10 år eller nåt, hehe.




Asså jag älskar den här bilden på oss. Jag är så himla frånvarande att det finns inte! Lägg dock märke till min fina, bruna färg. Plötsligt hände det! Såhär vill jag ha det igen. Sol, värme, solbränna, shorts, klänning. T.o.m. tält verkar lockande just nu.


Tonårsläger. Jajajajaja, jag vet att jag tjatar och jag ber om ursäkt för det, men jag har gått in i en depression nu. Jag villvillvillvill, vad alla än säger.


Hej på er snyggingar.. ;) (Allt är relativt som man säger)

Haha, ahhh. Inga kommentarer på den!
 
HAHAHAHA, shit vi är snygga! Haha Elsa, älskar verkligen din min!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!