2012-06-24 ? 21:53:08

This is what we call a "bildbomb"

Jamen, då försöker vi en gång till! Här är lite bilder från..
 
Torsdag/fredag, Göteborg och MTV World Stage:

 


 


 
(Jag antar att ni ser var mina bilder tar slut, resten är härifrån: http://www.mtv.se/nyheter/12975-mtv-world-stage-goteborg)
 


Fredag/lördag, midsommar hos Sara. Bara dåliga, dåliga mobilbilder än så länge:

 




 
Och sen hade även den dagen gått och ännu en gång höll det på
att ljusna när vi gick och la oss.
Jag är så himla glad att jag har så fina vänner. Både ni på bilderna; Emma, Sofia, Sofie, Tove, Anna, Emma, Sara och Moa och såklart alla andra också, både nya och gamla. Ni gör mig så glad och ni är riktigt bra människor allihopa.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!