2012-03-22 ? 18:48:59

Yet another day went by.

Lite smådramatisk dag idag! Rugby på idrotten slutade för  några i svimning, panikattack, kräk (mysigt), stukade och tejpade fingrar, sår lite här och var.. Jag var inte en av dem, turturtur. Den senaste perioden i skolan har varit ganska dramafylld kom jag och tänka på nu. Det senaste halvåret har nog innehållit mer drama (både i och utanför skolan) än någonsin! Nu får det räcka för ett tag tycker jag :)
Nu är jag så trött att jag skulle kunna somna framför datorn, men icke! Här banne mig pluggas svenska inför "uppsatsen" imorn och sen måstemåstemåste jag titta på Grey's Anatomy från igår. Titta ni också om ni inte redan gör det!


(Ignorera den lilla tjockisfaktorn på denna bilden är ni snälla :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!