2012-03-19 ? 20:14:52

Nein!

Asså nej Sofia, din humor.. Det går bara utför nu känner jag!

I alla fall. Bra dag idag eller så. Naturprovet gick bra, matteprovet likaså.. Sen har vi inte gjort mer? Kollat på en våldsam film om hur man fick folk att kriga i första världskriget bara. I fall vi ville veta det liksom.
Tänke ha klänning idag, men det var tydligen storm ute (?!). Neinneinnein.. Även denna kväll ägnas åt att böja franska verb i alla möjliga former, men förhoppningsvis bör jag vara klar snart så jag kan kolla på Private Practise. Kvalitets-tv det där! Imorn blir det tidig morgon och tidig eftermiddag, nu börjar den bra delen av veckan (och håller i sig hela två dagar, wowwowwowwow!)!

I brist på bilder får ni en blombild. Fin va.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!