2012-03-17 ? 15:55:22

Matblogg?

Som den superbloggare man är nuförtiden så har jag bestämt mig för att visa lite vad jag äter! Helt otroligt att god mat blir så ful på bild. Kolla bara på det här liksom, så kladdigt och fult men gott!


Och för att ni inte ska tro att jag åt det där i min ensamhet lägger jag därför ut en liten bild på några av dem som också åt sånt här igår kväll. Jösses vad vi är snygga.
Förresten antar jag att ni har märkt vid det här laget att det är mobilbilder som gäller på min blogg. Och om ni inte visste, så vet ni nu! ^^
Kommentarer
Emma

Älskar bilden! <3 (btw så tog det ett tag tills jag kunde stava till älsklar)

2012-03-17 @ 19:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!