2012-03-24 ? 13:58:28

*Här ska rubriken vara*

Ibland sker det under! Vaknade pigg halv nio, gick upp och åt frukost (asså helgfrukost, vad slår det liksom?), dammsög ovanvåningen och gav mig sedan ut och joggade. Laddade ner träningsappen Endomondo (tack för tipset Sofia!) för att se ur långt jag sprang. Märkte efter halva rundan att den inte hittade min aktuella plats. Bra jobbat Johanna... I alla fall är jag nog en av få som tycker det är mycket lättare att springa långt på en sån löpbana eller om man bara springer runt runt i en gympasal. Mycket svårare att vara ute och springa av ngn anledning..
Nu ska jag plugga lite tänkte jag och ikväll blir det bio med Emma och Frida! Hunger Games. Såklart.


"May the odds ever be in your favor"
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!