2012-03-17 ? 21:43:03

Filmfilmfilm.

Igår när mamma kom hem från Maxi hade hon med sig Breaking Dawn. Yeeeeesss. Precis kollat klart, åh den är bra! Twilight överhuvudtaget är bra, synd bara att Kristen Stewart är en dålig skådespelerska :/
Nu har mamma fått för sig att kolla på Män som hatar kvinnor. Jag mår helt seriöst psykiskt dåligt och har nu en stor klump i bröstet och magen bara av att lyssna på ljudet och kasta en blick då och då. Fattar inte att folk kan titta på den! :(
Försöker ignorera denna hemska film och funderar (i PANIK!) vidare på vad jag ska hitta på i sommar. Skulle vara så kul att göra något annorlunda, känns som att jag har stått och trampat i samma fotspår i flera somrar nu. Självklart finns det delar av sommaren jag gärna behåller som de är, men sen finns det ju sisådär 8 veckor till att fylla ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!