2012-03-23 ? 17:12:27

C'est vendredi!

Fredag. SKÖÖÖNT. Inte överdrivet mycket plugg i helgen = chilla. Oh yes.
Slängde mig i soffan och slökollar på Top Model 16 samtidigt som jag kollar lite kläder. Har bestämt mig för ett köpstopp fram tills det blir vår på riktigt och jag har lite mer pengar. Undantag är blåa jeans och kanske, kanske sportkläder. Nu tänkte jag lägga upp lite bilder på saker jag sätter på min wishlist, men ursäkta mig, men vem ser egentligen ut såhär?! Känns inte som speciellt jättebra marknadsföring utan mer som "nugerjagallatonårstjejerfalskakroppskomplex".. Mer normalsmala modeller åt folket!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!