2012-03-28 ? 19:07:07

And make me feel alive

Nu borde jag egentligen chilla runt. 2 dagar till påsklovet (!!) och knappt några läxor alls förrän till två veckor efter lovet. MEN så ville svenskaläraren gärna lägga muntliga Nationella Proven veckan efter lovet så nu sitter jag och ska försöka komma på vad jag ska hålla tal om. Tema relationer. Det kan verkligen bli hur som helst, relationen till sig själv, till sin hund, till döden, till duvor... Okej, kanske inte duvor. Men man vet ju aldrig.
Kollar runt på kläder som vanligt, de här två klänningarna lägger jag på min önskelista!


Kommentarer
Emma

duvor rekomenderas inte... du och duvorna har inte en så speciellt bra relation you know ;)

2012-03-31 @ 19:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!