2012-02-27 ? 19:08:48

nej.

Vägrade vinterjacka imorse efter helgens superväder med aning av vår i luften. Så när någon under en lektion påpekade att det snöade ute kände jag mig lite såhär:


Så för att pigga upp mig och bli lite gladare innan jag börjar med engelskaplugget sitter jag och kollar igenom lite bilder från i våras (när jag och mina friends uppenbarligen släpade med oss kameror överallt och det var varmt och soligt hela tiden) och lyssnar på nostalgimusik blandat med Coldplay. Funkar rätt bra måste jag säga. Såhär kunde det i alla fall se ut då! Alla bilder är väl inte direkt de mest smickrande, men de är fina ändå :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!