2012-04-22 ? 19:32:44

Jag är tillbaka! Igen.

Har inte pallat blogga något i helgen, men nu är jag här igen!
Lördag kväll/natt och söndag morgon spenderades hemma hos:


med (asså älska bilden):
.
Och vi var ganska normala, som vanligt:

Jag tycker väldigt mycket om er ändå, fast mina naglar blev lite fula :)

Vistelsen (hehe) avslutades mycket hastigt på ett ganska otrevligt sätt, men det var värt det.
Fin(a) dag(ar). Ja.
Imorn är det måndag igen, ännu en vecka mindre till sommarlovet. 2 nationella prov dessutom, spännande..
Vi får se hur det går, antar och hoppas att vi får A+++ allihopa!
Ha en fin (uthärdlig iaf) vecka!
Kommentarer
Emma

haha underbar kväll/natt/morgon! :)<3

dina naglar blev skiiit snygga bara acceptera det ;)

2012-04-22 @ 20:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!