2012-04-18 ? 20:28:41

Ett foto i timmen: 06.45 - 18.45

Litet expriment med Emma och Sofia - ett foto i timmen när klockan är kvart i. Ungefär kvart i i alla fall, hehe. Orkade bara redigera två bilder men här är iaf resultatet!


06.45 - Upptäcker hål i strumpan (och vet inte vad jag ska fota annars)


07.45 - Missat min buss och känner mig såhär på väg till skolan


08.45 - Matte. Så himlans svårt, fattade inte ens den enda uppgift jag gjorde.


09.45 - Film om riksbanken med allas våran Bolibompa-Viktor!


10.15 - "Fel tid", men kladdkaka på lektionen får en bild ändå!


10.45 - Sofiiiiiiah, vars gamla blogg vi hittade. Kulkuuul :D


11.45 - Pratade om sömn på naturen och denna filur tog form i mitt block.


12.45 - Engelska i datasalen, alltid intressant!


13.45 - I jakt på ngt att fota upptäckte vi (efter snart ett år) att det står två stora sten/trä/whatever-
hundar i minidjungeln i entrén till skolan. Klappade dem givetvis.


14.45 - Fridus @ Francais.


15.45. Le francais est fini. Diverse konstiga miner i bussen.


16.45 - Ett mobilsmycke väckte i bussen plågsamma minnen hos Frida om en kvarglömd leksak
i Thailand.


17.45 - Fota söt katt eller min inte speciellt okej middag? Astrid löste problemet.


18.45 - Trött Johanna tittar på programmet på bilden (så himla skönt) och älskar fenomenet "inga läxor".
Kommentarer
:)

Bra experiment, borde göras oftare ;)

2012-04-20 @ 16:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!