2012-05-28 ? 19:21:45

Men titta, ett inlägg till! :D

Nu börjar ni ju bli bortskämda med inlägg, två på en kväll minsann, minsann! (Det är pluggets fel, bli inte för entusiastiska kära vänner! ;))
I ALLA FALL, min helg har varit mycket bra, mycket bra. I fredags bar det ju av till stranden med en massa männsikor, lite avslutningshejdåvikommersaknadig-kväll för Maria. Kulkul, men lite nostalgiskt ändå.
Lite fler fina vänner joinade mig i mitt hus och hade Eurovisionkväll i lördags. Tog många snygga bilder på tv:n. Öronbedövande skrik efter de första 12orna mhihihihihi
Söndags... Plugg. Inte så kul. Church + efterhäng. Ganska nice ändå, lite känslosamt det med.
Det var det för er som ville veta. Nu MÅSTE jag plugga. Ciao. Igen.


Blurry bild på fina vänner!



Ber om ursäkt, men jag är sådär löjligt stolt fortfarande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!