2012-05-15 ? 16:40:11

Börjar klättra, klättra upp

Franska nationella är avklarat! Eller, 2 av 4 delar är iaf, kändes mycket bättre än jag trodde det skulle göra och läsförståelsen gick super trots att det var svårt och smått oförståeligt på sina ställen.
Belöning blev en snabbis till Hemköp för Ben&Jerry's-glass. Bestämde mig för att prova annat än mina favoriterförevigt Phish Food och Chocolate Fudge Brownie, nämligen Half Baked! Gott (ofc), men inget slår Chocolate Fudge Brownie <3 Lite äg att den inte smälte på den timmen det tog att komma hem faktiskt!
Nu: Bioteknik
Sen: Historia
Ikväll: GCB (som ska läggas ner tydligen, wtf?!?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!