2012-03-21 ? 18:48:04

Say what?!

Say what?! nr.1: Blev lite fundersam när det stod "Stöd barnarbete!" på blogg.se's framsida. Vad hände där liksom?
Say what?! nr.2: Olivia påstår att det bor 311 människor på Island. Hej inavel isf :)
Say what?! nr.3: Jag kollar på Big Brother. Har aldrig hänt, trodde inte det skulle hända. Nu är det ett faktum.

Måste bara säga att jag älskar tele2-reklamen med tjejen som försöker ringa sin kille ni vet. "Kriiiiilleeeeeee!" Hahaha, så skön!
I alla fall har det varit en allmänt skön dag. Lång, visst, men bra. Det är ju onsdag liksom! Blev lite kaos när det skulle kopieras noveller som engelskaläraren failade med och det slutade med ungefär 20 000 nedhuggna regnskogsträd, 20 häften åt klassen på 27 pers och en liten utskällning och arga blickar av något vi tror var en vaktmästare. Och slut på papper i kopiatorn, såklart.
Nu ska jag göra en kraftansträngning och kolla igenom lite svenskauppgifter. Kanske om jag orkar, mhihihi. Men först ska jag kolla klart på Big Brother. Alors, det får räcka. Bildbristen är fortfarande. Ledsen för det. Och den långa texten, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!