2012-02-22 ? 20:36:01

Big city lights

Efter fem timmar på tåget är jag nu tillbaka i den lilla staden vid havet! Känns skönt, men det är lika tråkigt att åka ifrån Stockholm varje gång. Jag gillar storstäder - till och med trängseln, alla människor, stressen och tunnelbanan. Känner att alla de sakerna hör ihop, hehe.
Gjort lite allt möjligt, trots att det känns som jag inte har gjort något alls. Litenliten sammanfattning av mina 4½ dgr i Sthlm:

Var här....
Jag var här...

Träffade den här fina som fyller 17 idag!
Träffade den här pinglan (hehe) som fyller 17 idag!
Och shoppade lite här medans jag hade otrolig ångest över att jag inte är rikare.
Shoppade lite här och våndades över att jag inte är lite rikare...


Du fina, fina stad. (Suddig bild från höstlovet, hehe)
Du fina stad! (suddig bild från höstlovet, hrm)

Over and out!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!