2012-05-23 ? 19:06:56

Hänger runt medans solen skiner

Solen bara.. gassar? Hej jag är 45 år typ! I alla fall älskar jag det verkligen, har haft klänning/kjol två dagar i rad och sover med balkongdörren öppen. Sommarsommarsommar stanna kvar nu!
I alla fall verkar det som att juni äntligen börjar arta sig lite! Norlie & KKV och Newkid kmr till "ungdomsfestivalen" här i lilla staden vid havet om ungefär två veckor så det är väl i princip spikat och precis innan midsommar kommer MTV Live World Stage till Göteborg med bl.a. B.o.B. och Nelly Furtado. Vore sjukt kul.
Nu återvänder jag till samhällsboken. Peace!

Videoregn!






Kommentarer
Sara

VI SKA DRA TILL MTV WORLD STAGE I GBG!! DET ÄR ETT MÅSTE :D eller ja, vi ska ju redan dit, men det blir roligare om ni också drar dit!!!

2012-05-26 @ 15:18:41
URL: http://photosphere.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!