2012-05-06 ? 12:44:49

.

Jag lyser med min frånvaro, IGEN. Je sais. (För er lite ovetande betyder det alltså "jag vet".)
Har ingenting att skylla på, inte ens plugget som jag borde vara helt begravd i eftersom jag in i det längsta låter bli att göra det. Börjar misstänka att motivationen är slut för den här terminen eftersom den också är väldigt frånvarande. Jag vet inte hur många gånger på sista tiden jag har startad datorn för att skriva på diverse arbeten men istället hamnat här eller på tumblr.
Ironiskt nog börjar jag bli stressad över att jag är stressad för skolan men ändå struntar halvt i att ta tag i den. Menmen. Förhoppningsvis hittar jag någon liten reserv i hjärnan, den behövs. Så, ja. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!