2012-05-07 ? 17:36:56

En ny vecka tar sin början och jag minns en annan

Måndag idag då, helt okej dag! Som alltid lite trögt med matte, men förhoppningsvis klarar jag mig någorlunda smärtfritt genom nationella om ett par veckor!
Kom efter en strul med sen buss som körde på fel linje hem för drygt en timme sedan och nu har jag parkerat mig med ett glas O'boy (omG det är så GOTT!) framför hälsoarbetet som ska vara inne på fredag. Tjohoooooo
Nejmen ja. Pallar som vanligt inte fixa över bilder (NÄR kommer bloggappen till android?!?!?!?) så det blir lite
gamla randoms från en resa där det fotades otroligt mycket smått orelevanta och konstiga men fina foton.
(Och nej, jag är ingen stalker. Jag bara råkar älska tjejen till vänsters klänning och hennes kompis hår!)





Kommentarer
sofia

yääääy fatta det är typ bara liiite mer än 3 månader kvar tills vi drar :D :D :D

2012-05-09 @ 19:57:16
URL: http://sofejas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!