2012-03-05 ? 18:11:14

"Je t'aime" sans consonne ni voyelle

Sitter och kikar på en massa youtubevideos (eller videor som vi har fått lära oss att det heter) med frisyrer, känner att jag måste göra något åt mitt hår nu. Håller ju på att spara ut det så förändring på den fronten blir det inte, men i frisyrväg måste det finnas något att göra som inte är för svårt. När FN-rollspelet är över ska jag ägna helgen åt att träna så det ser okej ut i alla fall! Hehe, lycka till där.
Dagen har varit rätt chill. Inget direkt ansträngande, dessutom tror jag att jag börjar förstå matten. Det är en sällsynt känsla ska jag säga er!
Nu har jag varit hemma i över två timmar. Kanske eventuellt är dags att börja plugga. Gud jag längtar till Paris.
Over and out.



Lustigt nog smälte mitt hår in rätt bra bland sjalens färger. Skumt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!