2012-03-15 ? 19:53:14

Torsdag

OMG så himla spännande rubrik!!
Trots att torsdagar är så himla långa (slutar 16.45) så gillar jag dem faktiskt. Helt okej i alla fall. På eftermiddagen.
Hoppade hopprep på idrotten (bl.a. hehe), SÅ ROLIGT! Hej barndomsminnen och favoritlek!
Nu ska jag försöka ta tag i natur- och franskaplugget. Här ska bli förändring, ska verkligen satsa på franskan den här terminen. Slappade väl egentligen mig igenom hösten, men nu ska jag börja plugga för att faktiskt kunna, inte bara för att det kanske eventuellt blir ett litet läxförhör. Så, adios folks!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!