2012-03-02 ? 17:03:29

Fredagen den 3 mars 2012

Fantasifull rubrik va?
Vädret gillas, fortsätter det såhär blir det att plocka fram skinnjackan nästa vecka. Imorse när jag väntade på bussen värmde solen i ansiktet för första gången så nu förklarar jag att det officiellt är vår!
Fick en mindre hjärtattack i skolan idag när jag såg att min resolution till FN-rollspelet nästa vecka inte fanns bland alla andras. Visade sig senare att den som skulle lägga in alla resolutioner hade råkat missa min. Shit, hade jag inte sett det hade ingen kunnat läsa den förrän på måndag. Sjukt hade det blivit. Men som tur var fixade det sig! :)

Nu ska jag chilla lite, sen om ett par timmar kommer Emma hit för en recap - promenad och sen blir det tonår, "vad blir det för mat?". Kan ju bli minst sagt intressant, hehe. Men det blir nog roligt! :)
Eftersom jag är hopplöst lat med att ladda över bilder får det bli en gammal, förra påsken tror jag? Anyways, hoppas ni får en fin helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!