2012-03-04 ? 20:01:25

Fiskfiskfiskfisk

Helgens..
Bästa: Björnbröder. Fattar inte att jag inte har sett denna underbart fina film förrän nu. Asså älgarna, så sköna!
Utseende: Mestadels mjukisbyxor och annan halvtaskig hemmaklädsel. Väldigt skönt, men inte så snyggt tyvärr.
Godaste:
Tacosen jag och mamma åt framför Vampire Diaries. Så sjukt gott.
Längtan: Värme! Ge mig +25 och strålande sol, tack!
Oro: FN-rollspelet. Det tar upp nästan alla mina tankar numera. Hur ska jag klä mig coh hur ska jag prata och skriva för att lyckas?
Blogg: Flora. Så fina bilder. Jämt. http://florasblogg.se/
Fundering: Vad ska jag göra i sommar egentligen? Tydligen ska ungefär alla utom jag utomlands, hej forever alone.

Jag hoppas intresseklubben antecknade även detta. Nu ska jag snart (okej, inte än kanske) gå och lägga mig för att orka ta mig an nästa vecka. Börjar 8.10/8.15 fyra av fem dagar = gå upp halv 6. Yay!
Ha en fin vecka! :)

Kommentarer
Anna

-jag ser nåt grönt..

- ett träd..?

- yepp!

- okej, min tur. ehmm.. jag ser nåt barrigt?

- träd?

- ÅHH !

2012-03-06 @ 20:46:22
URL: http://annaemanuelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!