2012-02-19 ? 22:17:20

Men hallao!

Då har även jag tagit steget ut i bloggvärlden! Börjar med en halvnördig lista så ni vet vem jag är! :)
Namn
Johanna Granberg
Födelsedag
7 juni
Hemstad
Sollentuna utanför Stockholm & Laholm
Ögonfärg
Blå
Hårfärg
Well.. Mörkblond med röda/blonda slingor
Stjärntecken
Tvilling
Skostorlek
39, hehee...
Är dina föräldrar skilda?
Jao
Skor i dag
Fake UGGS.. (a)
Mål för året
Ovanliga målen börja träna och ta hand om mig själv, börja planera plugget och inte ha så kort stubin!
Det första du tänker på när du vaknar
Shit. Bara fem minuter till...
Piercings
Öronen om det räknas :)
Tatueringar
Nej!
Namn på barn
Sucker för gamla namn - gillar Alice, Ruut, Samuel och Aaron.
Vad vill du bli när du blir gammal?
Revisor. Nejmen Gud, ingen aning!
Drömjobbet
Läkare (kirurg eller förlossningsläkare - ni får tycka vad ni vill :P) med Läkare utan Gränser eller FN.
Modell - om jag bara vore smalare och modigare.
Favoritmat
Så mycket mat, så lite plats att skriva på..
Sport
Ridning. Och basket. Street/showdance är kul, men jag är pinsamt dålig på det!
Glass
Ben and Jerry's Phish Food eller Chocolate fudge brownie.
Godis
Gelehallon (hej pensionär) och choklad.
Låt
Bara en?! Igen, så många, men så lite plats att skriva på..
Helgdag
Fredagar. Så skönt att ha helgen framför sig! :) MEN, söndagar är fina också. Och lördagar.
Årstid
Sommar. När det är riktigt varmt och soligt. Fryser under typ 21 grader.. ^^

Kommentarer
Sofia

Men hallao, vadå smalare?? Du är ju perfekt som du är! Modell nästa :D

2012-02-24 @ 21:42:47
URL: http://sofejas.blogg.se/
Emma & Frida

agree med Sofia!

2012-03-04 @ 11:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!