2012-02-24 ? 19:54:37

Göteboooorg

Idag satte jag mig återigen på tåget, men nu för lite shopping i Göteborg med tjejerna! Hade egentligen inte tänkt att köpa något eftersom jag är lite pank som vanligt, hehe, men det blev i alla fall en typ korallorangerosa blus och ett par hörlurar som ser ut som rosor. Så himla fina är de, men blev lite besviken på ljudkvaliten.. (Eller ljudkvallen som vi säger numera!) Jaja, ska man vara fin får man lida pin, osv osv.



Av den här härliga kvaliten och skärpan är de flesta bilder från idag. Bra Johanna. -.-




Nu är det bara två dagar kvar av sportlovet. Det har gått himla fort, men det har varit väldigt skönt att slippa all stress i skolan.
Avslutar lite off topic med bild på muffinsen jag och min kära mor bakade igår. Så värda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!