2012-04-29 ? 17:52:02

Bara så ni vet

Så atte, jag har inte pallat blogga som vanligt, så nu bestämmer jag att såhär innan Paris så är det faktiskt okej.
Jag vill inte blogga bara för sakens skull, det blir bara tråkigt och tråkigt vill ni inte läsa! Okej med er? :)
SÅ, med det avklarat, det här är lite vad jag har haft för mig de senaste dagarna!


Torsdag - Galen Olivia ställer sig och gör knäböjningar PÅ bollen! Jag fick lite ångest över att stå bredvid.


Fredag morgon - Frukost på Espresso House med Soffanpoffan och Emma... eh... Femma? Närå. 10/10 toasters!


Fredag kväll - Fruit Ninja IRL. Svårt att förklara närmare.


Lördag - Fruktansvärt ospännande. Skrapade färg från ett staket. Yeey...






Söndag - Försökt skriva klart naturen som ska vara inne senast på onsdag, gick väl sådär. Hamnade lite på tumblr (oups!) och tittade på inspobilder till mitt framtida rum. Förhoppningsvis mindre än ett år tills mitt rum också är fint!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!