2012-04-11 ? 16:39:46

Dagen utan favoriten

Exprimenterade idag med några fellow classmates med att ha mobilfri dag i skolan, 8.10 - 14.40:ish. Gick verkligen mycket bättre än jag förväntade mig, trodde lite att vi alla skulle få abstinensbesvär, ångest och börja hyperventilera faktiskt. MEN, så blev det inte och nu har jag och Löfdahl (glöm nu inte bort det..!) bestämt oss för att ha mobilfria onsdagar. Lite skönt att slippa tänka och kolla allt lite så tvångsmässigt som man (jag ialla fall) ju gör hela tiden! Råkade även dra in mig själv i ett godisförbud fram till sommaren (hur gick det till?!), ska fasen kämpa nu! ^^ Dock träder det inte i kraft förrän påskgodiset är uppätet. Bra. Här är btw godiset jag fick igår. Och HM-katalogen som hade kommit idag (äntligen!). Nu ska jag gå och lära mig att inte skriva så mycket på bloggen. Hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!